22. lipnja - Dan antifašističke borbe

22

lipanj

2017

Stipan i Srećko
dva Frankina sina
dva brata
nikad se nisu
vrnuli z rata.

Ov ih je kamik rodil
va oveh su prezidah
jami za trsi kopali
pod ovemi su zvezdami
o ljubavi kantali.

Stipan i Srećko
dva brata dva mladića
kod dva borića
skupa su rasli
ma koren je čvrst
i saki svoj imel
niki ih ni mogal
i niki ih ni smel
raskinut od onoga
ča su odlučilili učinit.

Za ovi naši dolci
za ove naše gromači
za ovi puti i privrati
za tvoga deteta smeh
i moje kćeri mladost
se Srećko i Stipan
dva brata
nikad nisu
vrnuli z rata.

To su oni
na rubu šume dva borića
na dnu dolca
dva mlada trsa
dva vedra dana od prolića
dve suzi
kad se plače od sriće.


Branka Vidas

Godinama smo moj bratić i ja nosili cvijeće na njihov grob, jednom tjedno, vikendom. Moja pokojna baka Branka, posvetila im je ovu lijepu pjesmu. Na današnji dan sjetila sam se pjesme i dvojice braće koje nikad nisam poznavala. Odlučila sam s Vama podijeliti pjesmu i čestitati Vam Dan antifašističke borbe.

Moja baka je bila mlada partizanka, kao i njezina starija sestra Ivanka o čijem sam devedeset i četvrtom rođendanu nedavno pisala.

<< Arhiva >>