Šetnja do mljekomata i Trešnjevačkog placa ( 400-ti post )

27

svibanj

2015

Već par dana ili pada ili "visi" kiša. Nisu baš dani za šetnju. Ipak smo naumili do Trešnjevačkog placa i zatim u povratku do mljekomata. Malo je zahladilo, a ja odmah volim reći kako je zazimilo.
Na placu mi je došlo da pojedem krafnu ili bar fritule. Nije bilo ni jednog ni drugog jer su krafne prodali, a pekara sa fritama se pretvorila u još jedan u nizu kafića koji tamo postoje. Pošto su prodavali friške fornete sa sirom ili pizzom odlučila sam se zs 3 forneta od pizze. Bilo je baš fino.
Pojela sam ih u povratku u Parku Zvonimira Milčeca koji se tako se tako zove od nedavno.
Prije se zvao Park Stara Trešnjevka, a 1986. godine kada sam ja došla na Trešnjevku Park Veljka Vlahovića. Tada je bio i spomenik Veljku Vlahoviću.
Na obližnjem štandu kupili smo i zagrebačke jagode koje su meni puno bolje i slađe od španjolskih.
Na kraju šetnje smo kupili mlijeko. Ispred nas je bila jedna mlada trudnica koja je natočila 5 litara mlijeka. Strpljivo smo malo pričekali. wave
Na početku šetnje vidjela sam veliki jumbo plakat za 50. Sajam cvijeća na Bundeku i na Gornjem gradu gdje je nekad bio.
Meni je opet procvjetao kaktus na stubištu.

Bundek photo Picture 024_zpsgrptmj2o.jpg

Slika s 49. izložbe Flora Art, na Bundeku.

<< Arhiva >>