Hoću li ja u raj?

27

veljača

2015

Hoću li i ja u raj?

Hoću li, Gospode, i ja u raj?
Želim, al' sve se bojim.
Jer tamo će biti slava i sjaj
a ja na niskom stojim.

Već ako imaš gdjekoji kutić
i to je mnogo za me.
Stisnut ću tamo se suhi k'o prutić
Usko je moje rame.

Nikomu neću praviti sjene
bez buke bi to bilo.
Gospode, ne zaboravi mene
ako to ti je milo.

Ako Ti nije milo prisuće
takova odrpanca,
Pusti, da bar na vratima kuće
Čekam kod Tvojeg znanca.

Da ga zamolim, da se za me moli.
Ako se ni to ne da,
Ja ću svejedno čekati doli,
Već i poradi reda.

Pa kada uđu kojim je dato,
i mjesta biti neće:
Nebo je malo, al' ništa zato...
Srce je tvoje veće...

Divna pjesma Fra Bonaventure Dude.
"Već ako imaš gdjekoji kutić
i to je mnogo za me.
Stisnut ću tamo se suhi k'o prutić
Usko je moje rame."
Taj dio pjesme me je najviše rasplakao.
Ima 91. godinu i još se smije ako zaboravi štap u sobi.
I dalje čita svaki dan Večernji list i Novi list.
To moram tati reći kada dođe, jer je i on takav.
Diže sa svaki dan u 6 sati, a nedjeljom ipak u 6 sati i 30 minuta.
Svaka mu čast!
Ako Fra Bonaventura neće doći u raj onda tko hoće?

 photo download_zpst4tf4pje.jpg

 photo 2_zps1s5inrrx.jpg

 photo Picture 068_zps5wwh6hm4.jpg
Lanjska Ranunkula! sretan

<< Arhiva >>