'bem ti Agram

22

listopad

2014

Možda znate da je to bila dosta česta psovka moje pokojne bake, a možda i ne.
Pripadam među onih preko 50 % zagrepčana koji su iznenađeni uhićenjem gradonačelnika Bandića.
Već sam dobila pitanje za kojeg gradonačelnika glasati na slijedećim izborima za novog gradonačelnika? Znam ali neću vam reći.
Možda će vam nešto značiti ako vam kažem da je i njegova mama bolovala od iste bolesti kao i ja.
Mlad je, zgodan, a čini mi se i pametan.

Toliko o akciji "Agram". A sada o meni. Kako i gradonačelnik Bandić i ja isto delam, odnosno radim. Radim na sebi. Završavam jednu terapiju još iz Varaždinskih toplica. Imam još 2 tjedna te terapije.
To je tzv. Selzer. Da li pomaže ili ne pomaže ne znam ali ja delam. Danas sam slabo delala, jer je pljuštalo i nisam išla. Sutra će, nadam se, biti bolje. thumbup

 photo GoodbyeSummer_zpsf24e164e.jpg
Suncokret iz Varaždinskih toplica.


Ultrazvuk po Seltzeru u liječenju multiple skleroze
Jedna od metoda koja se već više godina promjenjuje u liječenju oboljelih od MS je liječenje ultrazvukom prema Hansu Seltzeru, koji je nakon dugogodišnjeg proučavanja bolesti, 1969. godine u Stockholmu iznio svoju teoriju i način liječenja. Njegova je tvrdnja da je oboljenje popraćeno izvjesnim paravertebralnim zastojem limfe i likvora, te da se na taj zastoj može utjecati mehaničkim putem, odnosno malim dozama ultrazvuka i manualne limfne drenaže, čime se postiže bolje protjecanje, desenzibilizacija limfe i likvora, čime se pospješuje imunitet organizma i spriječava napredovanje bolesti.

<< Arhiva >>